• De beste deals in tijdschriften, kranten en TV-gidsen
    • Voor jezelf of verras een ander
    • Veilig betalen

    Vind het antwoord op je vraag

    Kortingscode

    Opzeggen en wijzigingen

    Voorwaarden

    Bestellen

    Levertijd en bezorging

    Betalen

    Nieuwsbrief

    Overige vragen

    Terug naar de klantenservice  Terug naar de klantenservice

    Meest gestelde vragen

    Kortingscode Dropdown
    Aan de Bladen.be kortingscode hangt een bepaalde waarde. De code kan ingewisseld worden op de volgende pagina: www.bladen.be/categorie?cadeauinwissel=true Tijdens het bestelproces wordt de korting van het abonnementsgeld afgehaald.
    Als er op de Bladen.be kortingscode géén geldigheidsdatum staat, dan is deze onbeperkt geldig. Als je een kortingscode hebt ontvangen vanuit een speciale actie, is deze meestal beperkt geldig.
    Het is helaas niet mogelijk om ieder abonnement af te sluiten met de kortingscode. Om onaangename verrassingen te voorkomen is het alleen mogelijk automatisch aflopende abonnementen af te sluiten, doorlopende abonnementen kunnen dus niet met een kortingscode aangeschaft worden. Voor sommige aanbiedingen word je doorverwezen naar een andere website dan Bladen.be, hier kan onze kortingscode helaas ook niet ingewisseld worden. Heb je een kortingscode afkomstig uit een actie? Dan is hiervoor vaak een specifiek aanbod ter beschikking gesteld, dit is altijd op voorhand vermeld.
    Opzeggen en wijzigingen Dropdown
    Op de bankafschriften van de abonnementen staat een uitgever of tijdschrift vermeld. De abonnementen dienen afzonderlijk bij iedere uitgever of abonneeservice te worden opgezegd. De contactgegevens van de specifieke abonneeservice's vind je hier.
    Het opzeggen van een abonnement dient te verlopen via de uitgeverij van het blad. Zij hebben je aanvraag in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om direct contact op te nemen met de abonneeservice van het blad dat je wilt opzeggen, de contactgegevens vind je hier.
    Het wijzigen van gegevens voor een lopend abonnement dient te verlopen via de uitgeverij. Zij hebben je aanvraag in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om contact op te nemen met de abonneeservice van jouw blad, de contactgegevens van de abonneeservice vind je hier.
    Het wijzigen van adresgegevens voor een lopend abonnement dient te verlopen via de uitgeverij. Zij hebben je aanvraag in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om contact op te nemen met de abonneeservice van jouw blad, de contactgegevens van de abonneeservice vind je hier.
    Als je verkeerde gegevens hebt ingevuld tijdens het aanvragen van een abonnement, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van Bladen.be. De aanvraag kan dan, in de meeste gevallen, nog gewijzigd worden. Mocht de aanvraag al zijn verstuurd naar de uitgeverij voor de verwerking, dan dien je contact op te nemen met de klantenservice van de uitgeverij.
    Voorwaarden Dropdown
    Het is afhankelijk van het abonnement of deze automatisch stopt of tot wederopzegging loopt. Dit wordt altijd beschreven in de actievoorwaarden van het abonnement. Als het abonnement automatisch stopt, dan is dit ook nog eens op het bestelformulier weergegeven. Cadeau abonnementen stoppen ten alle tijden automatisch.
    Mocht je meerdere keren hetzelfde abonnement op hetzelfde adres willen aanvragen, dan bestaat de mogelijkheid dat de aanvraag niet door de uitgeverij wordt goedgekeurd. Bij proefabonnementen moet er vaak enige tijd tussen zitten voordat je weer een nieuw, precies hetzelfde abonnement kunt aanvragen.

    Mogelijk staat dit niet altijd aangegeven in de voorwaarden en wordt dit pas duidelijk nadat de aanvraag is verwerkt bij de uitgeverij.
    Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

    Bekijk de algemene voorwaarden.
    Het opzeggen van een abonnement dient te verlopen via de uitgeverij van het blad. Zij hebben je aanvraag in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om direct contact op te nemen met de abonneeservice van het blad dat je wilt opzeggen, de contactgegevens vind je hier.
    Om meer informatie te krijgen over de huidige status van je abonnement kan je contact opnemen met de lezersservice van het tijdschrift waarop je bent geabonneerd. Zij kunnen je vertellen hoe lang het abonnement nog loopt en wanneer je eventueel op kunt zeggen.

    De contactgegevens van de specifieke abonneeservice's vind je hier.
    Bestellen Dropdown
    We hebben een ruim aanbod aan cadeau abonnementen. Bijna iedere titel biedt één of meerdere cadeau abonnementen. Als er een cadeau abonnement beschikbaar is, dan wordt dit weergeven door ‘Geef cadeau’. Door hier op te klikken, kun je zowel eigen gegevens als de gegevens van de cadeau ontvanger invullen.

    Mocht je abonnement cadeau willen geven zonder dat de 'geef cadeau' knop aanwezig is, is dit mogelijk door het eigen mailadres en IBAN nummer in te vullen, vervolgens vul je de NAW-gegevens van de ontvanger in. Let wel op dit waarschijnlijk een doorlopend abonnement betreft.
    Onderaan de bevestigingsmail vind je een link waarmee je je bestelling kunt annuleren. Lukt dit niet, neem dan contact met ons op door bij de volgende vraag op 'Nee' te klikken.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Voordat het formulier verzonden kan worden met de aanvraag, is het belangrijk dat alle verplichte velden juist ingevuld zijn. Mocht het probleem blijven bestaan, dan helpen wij je graag verder en kan er contact opgenomen worden met de klantenservice van Bladen.be.
    In 3 eenvoudige stappen:

    1. Maak de keuze van het tijdschrift, looptijd en klik op bestel of geef cadeau.
    2. Vul je gegevens in en controleer deze zorgvuldig.
    3. Rond af door te betalen.
    Bij het plaatsen van een bestelling via Bladen.be ontvang je altijd de eerstvolgende editie nadat het abonnement verwerkt is. Omdat abonnees altijd eerder het tijdschrift ontvangen dan dat deze in de winkel ligt, zal je dus nooit een editie kunnen kopen in de winkel om deze vervolgens met de post in huis te krijgen.
    Na het verzenden van de gegevens, kom je op de bevestigingspagina. Tevens ontvang je ook een bevestigingsmail waarin alle bestelgegevens nogmaals staan. Let op: Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in de spambox is binnengekomen.

    Mocht je er niet zeker van zijn dat de aanvraag is gelukt, dan kan er contact opgenomen worden met de klantenservice van Bladen.be.
    Voor de meeste titels is het niet mogelijk om een abonnement in het buitenland te bezorgen. Bezoek onze Nederlandse website, Bladen.nl, om te zien welke titels we in Nederland bezorgen. Staat je titel er niet tussen of wil je in een ander land dan Nederland laten bezorgen? Dan raden wij het aan om contact op te nemen met de klantenservice van de betreffende uitgeverij.
    Alle proef- en vaste abonnementen zijn inclusief verzend- en service kosten. De kosten voor verzending vind je terug in het betaal overzicht.
    Levertijd en bezorging Dropdown
    Bij sommige kranten abonnementen is het mogelijk om een ingangsdatum te kiezen. Als dit het geval is, dan zal dit op het bestelformulier staan. Anders ontvang je de eerstvolgende editie, nadat de aanvraag is verwerkt door de uitgeverij. Als je een weekblad op een bepaalde datum in wil laten gaan, raden wij je aan om twee á drie weken voor de gewenste leverdatum de bestelling te plaatsen.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Nadat wij je aanvraag hebben doorgestuurd naar de desbetreffende uitgeverij, nemen zij de levering van het magazine voor hun rekening. Wie de bezorgdienst is van je magazine hangt af van de desbetreffende uitgeverij. Magazines vallen onder de noemer brievenbus post. Je hoeft voor de levering niet thuis te blijven. Wanneer je niet aanwezig bent, wordt je magazine gewoon door de brievenbus gedaan.
    De uitgeverij van het tijdschrift is verantwoordelijk voor de bezorging van het blad, hier heeft Bladen.be geen inzicht in. Wij raden je aan om contact op te nemen met de abonneeservice van het betreffende tijdschrift, zij zullen een oplossing voor je vinden! De contactgegevens van de juiste abonneeservice vind je hier
    Dan is er waarschijnlijk iets niet goed gegaan bij de bezorging van je tijdschrift. Bladen.be heeft geen inzicht in de status van lopende abonnementen. Wij raden je aan om contact op te nemen met de abonneeservice van het betreffende tijdschrift, hier kan je een nazending aanvragen. De contactgegevens van de abonneeservice vind je hier
    De levertijd van de eerste editie is afhankelijk van het soort abonnement dat is aangevraagd. Op Bladen.be hebben we zowel tijdschriften die wekelijk uit worden gebracht, maar ook maandelijks of per kwartaal.

    Wij geven graag een indicatie:
    Weekbladen: De levertijd bedraagt ongeveer 2 á 3 weken nadat er een aanvraag is gedaan.

    Maandbladen: De levertijd bedraagt maximaal 7 weken nadat er een aanvraag is gedaan. Dit is volkomen afhankelijk van wanneer de laatste editie is uitgebracht.

    Kwartaalbladen: De levertijd bedraagt maximaal 10 weken nadat er een aanvraag is gedaan. Dit is volkomen afhankelijk van wanneer de laatste editie is uitgebracht.

    Dagblad: Als je een abonnement op een krant hebt aangevraagd, dan wordt de eerste editie binnen enkele dagen bezorgd, tenzij je een andere ingangsdatum hebt afgegeven.

    Wil je exact weten wanneer de eerste editie wordt bezorgd? Dan raden we aan om, ná vijf werkdagen, contact op te nemen met de uitgeverij van de titel. Als zij de aanvraag hebben verwerkt en in hun systeem hebben gezet, dan kunnen zij zien wanneer de eerste editie wordt bezorgd. Bladen.be heeft dit inzicht niet. De contactgegevens van de abonneeservice vind je hier
    Normaal gesproken arriveert het welkomstgeschenk 2 á 3 weken nadat u de eerste editie van het blad heeft ontvangen.

    Mocht er na deze periode alsnog niks binnen zijn gekomen, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de abonneeservice van het blad dat je hebt besteld. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor de bezorging en kunnen u meer duidelijkheid geven over wanneer u het zult ontvangen. De contactgegevens vind je hier.
    Betalen Dropdown
    Het duurt maximaal vijf werkdagen voordat de aanvraag is doorgestuurd naar de uitgeverij. Zij zijn verantwoordelijk voor de verwerking van het abonnement en het incasseren van het abonnementsgeld. Zij incasseren het abonnementsgeld ongeveer binnen twee weken na verwerking van de aanvraag. Pas ná het incasseren van het abonnementsgeld gaat het abonnement in.
    Als je kiest voor een automatische incasso of acceptgiro, doen wordt de betaling geregeld door de uitgeverij. Zij zullen het abonnementsgeld incasseren of een acceptgiro toezenden.

    Als je betaalt met Bancontact, dan zal de betaling via Bladen.be gaan en regelen wij de financiële administratie met de uitgeverij.
    Als er te veel abonnementsgeld van jouw rekening is geïncasseerd of een acceptgiro is toegezonden met een verkeerde abonnementsprijs, dan verzoeken wij je om contact op te nemen met de lezersservice van je bestelde blad, de contactgegevens van jouw titel vind je hier

    Het wijzigen van bankgegevens voor een lopend abonnement dient te verlopen via de uitgeverij. Zij hebben je gegevens in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om contact op te nemen met de abonneeservice van jouw blad, de contactgegevens van de abonneeservice vind je hier.
    De betalingsmogelijkheden verschillen per titel. Bij ieder abonnement is het mogelijk om een automatische machtiging af te geven. Bij sommige abonnementen is het mogelijk dat er een acceptgiro wordt toegezonden. Houdt hierbij wel rekening met extra servicekosten, de hoogte van deze kosten zijn afhankelijk van de uitgeverij, maar variëren tussen de 1,50 en 2,95. Wanneer je een kortingscode wilt wisselen dien je te betalen met Bancontact, zodat de korting direct berekend kan worden. De betalingsmogelijkheden worden weergeven nadat het formulier met adresgegevens is ingevuld.
    Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen. Alle abonnementen zijn inclusief verzend- en servicekosten. Losse tijdschriften en cadeaubonnen zijn exclusief verzend- en eventuele servicekosten.
    Nee, op Bladen.be betaald u geen extra betaalkosten voor de door u gekozen betaalmethode.
    Nieuwsbrief Dropdown
    Wat vervelend dat je geen abonnement kunt aanvragen vanuit de Bladen.be nieuwsbrief. Wij helpen je graag verder als je contact op neemt met de klantenservice van Bladen.be.
    Als het e-mailadres is gewijzigd waarop je de Bladen.be nieuwsbrief ontvangt, dan ontvangen wij deze wijziging graag. De wijziging kan doorgegeven worden door contact op te nemen met de klantenservice van Bladen.be.
    De Bladen.be nieuwsbrief wordt maximaal 1x per week verstuurd.
    Wat leuk dat je je wilt aanmelden voor de Bladen.be nieuwsbrief. Je kunt je gemakkelijk aanmelden onderaan deze pagina.
    In iedere Bladen.be nieuwsbrief zit een afmeldlink. Door hier op te klikken, meld je je gemakkelijk af voor de nieuwsbrief. Mocht de afmeldlink niet werken, dan kan er contact opgenomen worden met de klantenservice van Bladen.be.
    In de Bladen.be nieuwsbrief sturen we onder andere fantastische aanbiedingen, productinformatie en nieuwe titels.
    Overige vragen Dropdown
    Bladen.be stuurt zelf geen post met aanbiedingen of reclamefolders. Om je af te melden kan je contact opnemen met de abonneeservice van het magazine waarover je aanbiedingen ontvangt. De contactgegevens van de specifieke abonneeservice's vind je hier.
    Om meer informatie te krijgen over de huidige status van je abonnement kan je contact opnemen met de lezersservice van het tijdschrift waarop je bent geabonneerd. Zij kunnen je vertellen hoe lang het abonnement nog loopt en wanneer je eventueel op kunt zeggen.

    De contactgegevens van de specifieke abonneeservice's vind je hier.
    Om je klacht zo snel mogelijk op te lossen kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Je kan ook een schriftelijke klacht indienen. Voor een snelle en correcte afhandeling vragen we om onderstaande gegevens te vermelden.

    Je naam, bezorgadres en woonplaats

    Verstuur je klacht naar:
    Bladen.nl B.V.
    t.a.v. Afdeling Klachten
    Zonnebaan 45
    3542EB te Utrecht
    Nederland

    Je krijgt een ontvangst bevestiging zodra we je brief ontvangen hebben. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.
    Voor vragen en opmerkingen over de specifieke inhoud en geschreven tekst van een blad kan je terecht bij de redactie van het tijdschrift zelf. Bladen.be heeft geen inzicht in de geschreven content en content van aankomende magazines. De contactgegevens van de lezersservice en redactie vind je hier.
    Het kan maximaal 7 werkdagen duren voordat de aanvraag in het systeem staat bij de uitgeverij. Heb je na deze tijd contact opgenomen met de uitgeverij en geven zij aan dat de aanvraag niet bekend is, dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Bladen.be.
    Als je vraag er niet tussen staat, dan kun je de vraag insturen naar de klantenservice van Bladen.be. We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
    Kortingsbol